Prozaicy to blog, na którym organizowane są konkursy literackie, od czasu do czasu pojawią się różne porady dotyczące pisania, wskazówki albo recenzje, felietony, reportaże. Blog ma na celu nie tylko popularyzowanie wśród młodych osób czytanie książek, ale też zachęcanie do tworzenia własnych opowiadań i powieści, które w przyszłości mają szanse pojawić się na domowych biblioteczkach.
Kontakt: E-MAIL: PROZAICY@VP.PL oraz FACEBOOK: TUTAJ

Zakończenie konkursu

Cześć Wam!

Zgodnie z umową wczoraj o godzinie 23:59 zakończył się drugi z kolei konkurs na Prozaikach. Tym razem na skrzynkę pocztową napłynęło niewiele, bo tylko dziesięć prac. Myślę jednak, że nie należy być aż tak zdziwionym - fakt, tym razem nagrody są, wydaje mi się, lepsze i jest ich więcej, ale tematyka konkursu wcale nie była łatwa. To nie tak prosto napisać jakiś kryminał
Prace więc za niedługo zostaną przekazane jury, czyli Jessice Klinger, Kamili Lubawej, Nikolinie Rudol i barb_b, które wybiorą trzy najlepsze prace. Autorzy tychże dostaną w nagrodę książkę ufundowaną przez wydawnictwo Niebieska Studnia - "Tęsknota Atomów". Chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za przesłane prace, za to, że poświęciliście swój czas żeby coś napisać. Mam też nadzieję, że w kolejnym konkursie także weźmiecie udział, bo już mam nagrody. 

A teraz, uwaga, bo mam świetne wiadomości!
Po trzydniowej nieobecności w domu, po przyjechaniu czekała na mnie paczka. Ale nie byle jaka, bo były to książki z wydawnictwa Fabryka Słów! Niezmiernie się ucieszyłam, kiedy ją zobaczyłam. A co więcej - było tam dość sporo pozycji. Myślę więc, że te sprawią, że kolejny konkurs będzie cieszył się większym powodzeniem. :)

 

Od Fabryki dostałam książkę Simona R. Greena "Człowiek ze złotym amuletem", Jacka Komudy "Zborowski", Jacka Campbella "Przestrzeń Zewnętrzna", Dariusza Domagalskiego "Silentium Universi" oraz Jeri Westerson "Wąż wśród cieni". 




Na zdjęciach widoczne są też egzemplarze 
przesłane przez Niebieską Studnię, czyli "Fight Club" i "Potępieni" Chucka Palahniuka oraz "Tęsknotę atomów", a także - może niezbyt, ale zawsze - kilka zakładek, które dołączę do wysyłanych nagród. Natomiast na pierwszym zdjęciu jest także "Gra anioła" napisana przez Ruiza Zafóna, którą kupiłam za grosze w którymś z supermarketów.



halska.

19 komentarzy:

  1. "Gra anioła", a nie "Gra cieni" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, przepraszam za błąd - tak to jest, jak się robi jedno, a myśli o drugim. ;)

      Usuń
  2. Ach, szkoda, że przegapiłam ten konkurs, ale niestety nie miałam czasu na napisanie pracy. Może wezmę udział w następnym ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo chociaż orientacyjnie, kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podczepiam się. :D
      i mam pytanie - te książki przeznaczysz na nagrody w kolejnych konkursach czy co z nimi? ;p

      Usuń
    2. Owszem, są przeznaczone na nagrody. Nie wszystkie, rzecz jasna i nie wiem jeszcze które, ale to wszystko w swoim czasie.
      Niestety nie jestem w stanie podać konkretnego terminu. Co prawda, prac nie jest dużo, ale wszystko zależy od jury. ;)

      Usuń
  4. Kurczę, pierwszy raz w życiu napisałam kryminał, a przynajmniej coś, co miało być z założenia kryminałem ;). Nie wiem, jak mi poszło, okaże się :). Mam pytanie: czy, skoro uczestniczyłam już u Was w konkursie, mogę też uczestniczyć w kolejnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Każdy może uczestniczyć we wszystkich konkursach albo akcjach organizowanych na Prozaikach. Będzie mi bardzo miło widząc znajome nicki na blogu. ;)

      Usuń
    2. O, to świetnie, bo już obgryzam pazurki na moją ukochaną fantastykę ;). Pozdrawiam serdecznie :*.

      ~ Fryga

      Usuń
  5. "Gra Anioła", ach! Bardzo chętnie bym to przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szablon! I jeszcze ładniejsza czcionka w komentarzach i linkach. Czy można wiedzieć, jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! ;) czcionka to Indie Flowerm jest dostępna w blogspotcie.

      Usuń
  7. Duża czcionka, czyli coś, co moje oczy lubią. : >
    Uroczo tu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że i Was zachwycił Twardoch :) Śliczny szablon! Swoją drogą polecam zobaczyć na żywo jego wystawę, np. jak ktoś byłby w okolicach Kazimierza Dolnego. To naprawdę kolosalna różnica, facet robi niezwykłe rysunki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Owszem, zachwycił mnie. Twardoch naprawdę świetnie sobie radzi i mam nadzieję - jak mówisz - zobaczyć kiedyś jego coś na żywo.

      Usuń
  9. Mam pytanie. Kiedy można spodziewać się wyników i, oczywiście, czy jest przewidziany kolejny konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkursów jest przewidzianych jeszcze całkiem sporo (o tym pisałam w notce), a co do wyników: jeszcze nic nie wiadomo. W niedzielę będę mogła podać dokładniejsze informacje (o tym natomiast pisałam już w jednym z komentarzy) :)

      Usuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine